Το Fibonacci project είναι ένα ευρωπαϊκό πρόγραμμα με στόχο την προώθηση της διερευνητικής διδασκαλίας και μάθησης στο πεδίο των φυσικών επιστημών και των μαθηματικών σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης σε συνδυασμό και με τη χρήση της τεχνολογίας. Η ελληνική ομάδα του έργου αποτελείται από μέλη του 'Εργαστηρίου Διδακτικής των Θετικών Επιστημών' του ΤΕΕΑΠΗ. Το έτος 2010-11 οργάνωσε και υποστήριξε πλήρως ένα τοπικό δίκτυο εκπαιδευτικών προσχολικής εκπαίδευσης που δοκίμασε στην πράξη το μοντέλο της διερευνητικής διδασκαλίας και μάθησης στις φυσικές επιστήμες και τα μαθηματικά. Μια από τις διδακτικές παρεμβάσεις που πραγματοποιήθηκαν στα πλαίσια αυτού του εργου ειχε ως τίτλο "Πως μπορούμε ν'ανάψουμε μια λάμπα" και αφορούσε σε μια προ-ενεργειακή προσέγγιση του φαινομένου του ανάμματος μιας λάμπας και η λειτουργία ενός μικρού ανεμιστήρα με τη βοήθεια (α) μιας μπαταρίας και (β) ενός φωτοβολταϊκού στοιχείου. Την διδακτική αυτή παρέμβαση επεχείρησαν έξη εκπαιδευτικοί της προσχολικής εκπαίδευσης:
1. Ελένη Καραχρήστου, 1ο Νηπιαγωγείο Ρίου (25 παιδιά)
2. Φανή Κυμπρίτου, Νηπιαγωγείο Λάλλα (21 παιδιά)
3. Βασιλική Ματζουράτου, 75ο Νηπιαγωγείο Πατρών (16 παιδιά)
4. Χριστίνα Πασβάνογλου, 10ο Νηπιαγωγείο Πατρών (18 παιδιά)
5. Σταυρόυλα Σωτηροπούλου, 10ο Νηπιαγωγείο Πατρών (14 παιδιά) και
6. Γλυκερία Φραγκιαδάκη, Νηπιαγωγείο Βαρθολομιού (17 παιδιά)
Στο σύνδεσμο αυτό μπορείτε να βρείτε (α) τους στόχους και το περιεχόμενο των διδακτικών δραστηριοτήτων της παρέμβασης, (β) υλικό απο την υλοποίηση και αξιολόγηση των παρεμβάσεων που πραγματοποίησαν οι κυρίες Κυμπρίτου, Πασβάνογλου και Σωτηροπούλου. Την παρουσίαση του εκπαιδευτικού σεμιναρίου που παρακολούθησαν οι εκπαιδευτικοί μπορείτε να τη βρείτε στη διεύθυνση http://www.ecedu.upatras.gr/fibonacci/activities.htm.
Οι εκπαιδευτικοί που θα επιθυμούσαν να υλοποιήσουν την διδακτική παρέμβαση μπορούν να απευθυνθούν στα μέλη της ομάδας 'Ενέργεια στην Εκπαίδευση' Ειρήνη Γκούσκου (gouskou@upatras.gr) και Δημήτρη Κολιόπουλο (dkoliop@upatras.gr).
1. Ελένη Καραχρήστου, 1ο Νηπιαγωγείο Ρίου (25 παιδιά)
2. Φανή Κυμπρίτου, Νηπιαγωγείο Λάλλα (21 παιδιά)
3. Βασιλική Ματζουράτου, 75ο Νηπιαγωγείο Πατρών (16 παιδιά)
4. Χριστίνα Πασβάνογλου, 10ο Νηπιαγωγείο Πατρών (18 παιδιά)
5. Σταυρόυλα Σωτηροπούλου, 10ο Νηπιαγωγείο Πατρών (14 παιδιά) και
6. Γλυκερία Φραγκιαδάκη, Νηπιαγωγείο Βαρθολομιού (17 παιδιά)
Στο σύνδεσμο αυτό μπορείτε να βρείτε (α) τους στόχους και το περιεχόμενο των διδακτικών δραστηριοτήτων της παρέμβασης, (β) υλικό απο την υλοποίηση και αξιολόγηση των παρεμβάσεων που πραγματοποίησαν οι κυρίες Κυμπρίτου, Πασβάνογλου και Σωτηροπούλου. Την παρουσίαση του εκπαιδευτικού σεμιναρίου που παρακολούθησαν οι εκπαιδευτικοί μπορείτε να τη βρείτε στη διεύθυνση http://www.ecedu.upatras.gr/fibonacci/activities.htm.
Οι εκπαιδευτικοί που θα επιθυμούσαν να υλοποιήσουν την διδακτική παρέμβαση μπορούν να απευθυνθούν στα μέλη της ομάδας 'Ενέργεια στην Εκπαίδευση' Ειρήνη Γκούσκου (gouskou@upatras.gr) και Δημήτρη Κολιόπουλο (dkoliop@upatras.gr).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.